استقبال بی نظیر سهامداران از نماد وبصادر / رشد ۲۴۸ درصدی ارزش معاملات وبصادر طی یکماه

پریسا بهنام: نماد وبصادر طی یکماه گذشته علاوه بر مقدار قابل توجهی پول حقیقی موفق شد تا ارزش معاملات خود را بیش از ۲۴۸ درصد افزایش دهد. حجم معاملات این نماد بانکی نیز با رشد ۱۶۶.۷ درصدی به بیش از ۹۲۷ میلیون ۷۹۴ هزار برگه سهام رسید. به گزار...

پریسا بهنام: نماد وبصادر طی یکماه گذشته علاوه بر مقدار قابل توجهی پول حقیقی موفق شد تا ارزش معاملات خود را بیش از ۲۴۸ درصد افزایش دهد. حجم معاملات این نماد بانکی نیز با رشد ۱۶۶.۷ درصدی به بیش از ۹۲۷ میلیون ۷۹۴ هزار برگه سهام رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز، تحولات بازار سرمایه این روزها نظر بسیاری از فعالان و منتقدان را به خود جلب کرده است. رشد بی سابقه بازار سرمایه به سبب شرایط تورمی حاکم بر کشور باعث شده تا پس از مدتها اعتماد از دست رفته به بازار بورس بازگردد و در این میان نمادهایی که در شاخصه های مالی پیشرفتهای قابل ملاحظه ای داشتند در صدر توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفتند.

گروه بانکی که همواره از جذابیت های کافی برای بازار سرمایه برخوردار بوده و هست و همیشه یکی از لیدرهای اصلی بازار سرمایه است در دوره رشد شاخص کل بورس عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته به طوریکه باید گفت ارزیابی ها نشان می دهد رشد حبابی در این گروه وجود نداشته بلکه نمادهای جامانده از بازار در این گروه به دنبال جبران و نمادهای مستعد رشد نیز در مسیر بهبود قرار دارند. این مسئله باعث شده تا برخی نمادهای گروه بانکی با اقبال بیشتری از سمت سهامداران برخوردار باشند به طوریکه بررسی برخی شاخص های معاملاتی نشان از حمایت قابل توجه سهامداران از این نمادها دارد.

وبصادر شگفتی ساز شد

نتایج حاکی از آن آنست که نماد وبصادر در یکماه گذشته به شدت مورد توجه سهامداران قرار گرفته تا جاییکه برخی از شاخص های معاملاتی این نماد با رشد چندصد درصدی روبرو شده و ارزش بازار بانک صادرات را در بین همگروهی هایش با رشد خوبی روبرو کرده.

تغییرات یکماهه نماد وبصادر را البته باید در وضعیت بنیادی بانک صادرات جستجو کرد. کارنامه موفق ۱۲ ماهه بانک صادرات، افزایش درآمد، افزایش پرداخت تسهیلات، رشد سپرده های مشتریان و… همگی از مواردی هستند که نشان می دهد قرار گرفتن وبصادر در کانال فعلی به دور از هیجانات بازار روند منطقی داشته است.

رشد ارزش بازار، افزایش ارزش معاملات، و رشد حجم معاملات طی یکماهه گذشته به خوبی حکایت از رصد همه جانبه این نماد بانکی از سوی سهامداران دارد.

تغییرات شاخص های معاملاتی وبصادر طی یکماهه گذشته

ارزش بازار (ریال) درصد تغییر نسبت به ماه گذشته
۴۶۳.۸۱۱.۲۵۵.۹۴۰.۰۰۰ ۳۰.۶
ارزش معاملات (ریال) درصد تغییر نسبت به ماه گذشته
۲.۴۵۴.۴۶۵.۵۳۱.۵۶۰ ۲۴۸.۵
حجم معاملات درصد تغییر نسبت به ماه گذشته
۹۲۷.۷۹۴.۱۰۲ ۱۶۶.۷

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار