بیوگرافی ساسی مانکن

به گزارش رصد روز ، متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز است. بیوگرافی ساسی مانکن که به تازگی با بیتا دوست دخترش ازدواج کرده چند حاشیه دارد که مسائل زیادی را برایش به وجود آورد. بیوگرافی ساسی مانکن   این چهره که دیدارش با کروبی در سالهای دور ب...

به گزارش رصد روز ، متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز است. بیوگرافی ساسی مانکن که به تازگی با بیتا دوست دخترش ازدواج کرده چند حاشیه دارد که مسائل زیادی را برایش به وجود آورد.

بیوگرافی ساسی مانکن

 

این چهره که دیدارش با کروبی در سالهای دور بسیار خبرساز شده بود بیشتر به خاطر نوع آهنگ هایش و پخش آن از برخی مدارس و همینطور طراحی موهایش مورد توجه و البته انتقاد افراد زیادی قرار گرفته بود.

بیوگرافی ساسی مانکن 3

انصراف از دانشگاه کوچ از اهواز

ساسان حیدری یافته در دانشگاه نواب قزوین مشغول به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار بود که در میانه راه انصراف داد

او در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و تنها یک خواهر بزرگتر از خود داشت که تا یازده سالگی در اهواز زندگی می کردند با کوچ بعضی از اعضای خانواده به کرج مثل مادربزرگ و عموها آنها نیز مجبور به مهاجرت از اهواز و اقامت در کرج شدند.

اولین آهنگ

به گفته خودش از زمانی که یادش می آید به موسیقی علاقه زیادی داشت این علاقه در دوران راهنمایی به اوج خود رسید تا جایی که هر وقت با دوستان دور هم جمع شدند او برای آنها می خواند.

بیوگرافی ساسی مانکن 3

اما شروع کار او در دنیای موسیقی با آهنگ داف در سال ۸۳ شروع شد او در آن زمان تنها ۱۶ سال داشت نکته جالب اینجاست که او آهنگ این کار را از طریق اینترنت دانلود کرده بود.

از حسین مخته تا بروبکس

آشنایی او با حسین مخته اوج شکوفایی دوران کاری او بود هرچند که این همکاری خیلی طول نکشید و زود به پایان رسید اما او بعدها با چند کلیپ تصویری که در آن با گروه بروبکس همکاری می کرد شهرتی را برای خود دست و پا نمود از جمله آهنگ های معروف این گروه پارمیدا را می توان نام برد.

فعالیت های غیر مجاز عبور و و پخش آهنگ هایش در فضای مجازی و رسانه‌های برخط چندین بار موجب بازداشت شد یکبار در کیش حدود یک هفته در بازداشت بود البته علت اصلی دستگیری او بر هم زدن نظم عمومی توسط هوادارانش جهت گرفتن عکس بیان شد.

زمانی که ۲۱ سال داشت در سال ۱۳۸۸ و در اوج کشمکش های سیاسی در داخل کشور با مهدی کروبی دیدار کرد این دیدار برای او تبعات زیادی داشت زیرا بسیاری از دنبال کنندگان و او به شدت انتقاد کردن که چرا باید کار موسیقی را با یک فعالیت سیاسی قاطی کند.

بیوگرافی ساسی مانکن 1
کروبی که بچه‌ها به عنوان یکی از سران فتنه شناخته شد در دیدار با ساسی مانکن از او خواست تا در حمایت از او آهنگ بسازد
یکی از موضوعاتی که به شدت او را در جامعه روی زبان ها انداخت مدل موی فشن و مسخره ای بود که برای خود انتخاب کرده بود و تا مدت ها انتخاب تینیجر ها بود.

مهاجرت و شروع رابطه با دنیا جهانبخت

 

آذر ماه سال ۹۰ بود که خبر مهاجرت ساسی مانکن است ایران منتشر شد او در زمانی که ۲۳ سال داشت ایران را به مقصد مالزی ترک کرد اما خیلی در آنجا ماندگار نشد زیرا پس از دو سال به ترکیه، دبی و پس از آن به انگلستان رفت.پدر و مادرش سال ۱۳۹۴ از ایران خارج شدن ودر الیستا زندگی می کنند.

دنیا جهانبخت در شبکه اجتماعی اش ادعا کرد با ساسی مانکن در ارتباط بوده و اکنون ساسی او را رها کرده تا با طلا گلزار روزگار بگذراند این ماجرا تا جایی پیش رفت کـه دنیا جهانبخت با انتشار ویدیویی در حال خودکشی جنجالی های زیادی علیه او را انداخت کـه در نهایت ساسان یافته در گفت‌وگو ای گفت اصلا دنیا جهابنخت را تابحال ندیده و رابطه ای شروع نشده بود کـه تمام بشود!

سایه عباسی

 

ساسی مانکن سال‌ها پیش با دختری به نام سایه عباسی آشنا می‌شود و با او رابطه دوستی برقرار می‌کند. مدتی بعد از اینکه آن‌ها با یکدیگر رابطه داشتند، در فضای مجازی خبر بچه دار شدن ساسی پخش می‌شود.

سایه عباسی همسر سابق ساسی است، در برخی رسانه‌ها می‌گویند خانم عباسی دکتر است. ماجرا این است که ساسی مانکن وقتی با خانم عباسی وارد رابطه می‌شود، آن‌ها بچه دار می‌شوند. اما قبل از آن ساسی برای گرفتن اقامت آمریکا در تلاش بوده است.

ساسی مانکن برای اقامت تلاش زیادی می‌کند، اما به دلیل اینکه دونالد ترامپ اقامت ایرانی‌ها را در آمریکا با تحریم‌ها و مشکلات زیادی روبرو کرده است در نهایت این خواننده بعد از اقامت تصمیم می‌گیرد که دوست دختر خود را به نام سایه رها کند.

سایه عباسی در آن زمان باردار بوده و پسر ساسی را در شکم خود داشته است.

او گیتار را بـه‌ صورت تجربی آموخت ودر حال حاضر تحت آموزش پیانو اسـت.

همکاری مشترک با لهراسبی

 

سال ۹۴ در بازار موسیقی ایران شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم و آن همکاری علی لهراسبی با ساسی مانکن بود آهنگ مطمئنم که شعر و آهنگ سازی آن بر عهده ساسان حیدری یافته بود باعث تعجب خیلی ها در حوزه موسیقی شد

دابسمش کریستیانو رونالدو و همسرش در سال ۹۸ با آهنگ جنتلمن ساسی مانکن اورا بیشتر از گذشته روی زبان ها انداخت

ازدواج

 

زمانی که ۳۱ سال داشت در سال ۹۸ با بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرد
مراسم عروسی لاکچری او در یکی از هتلهای ببری هیلز آمریکا سر و صدای زیادی به راه انداخت حضور چهره های شناخته شده داخلی در این مراسم حاشیه های زیادی در داخل کشور همراه بود
آهنگ جدید او به نام حاج خانم که بسیار صحیح و به دور از محتوا ساخته شد یک بار دیگر نشان داد که او از موسیقی تنها ریتم شش و هشت و آن را از بر کرده.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط