تندیس برگزیده برند کارفرمایی در دستان انتخاب الکترونیک

ادامه مسیر ارتباط‌گیری با نخبگان گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان برگزیده برند کارفرمایی نمایشگاه‌ کار ایران انتخاب شد و تندیس برتر را دریافت کرد. به گزارش رصد روز  ،   مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، مراسم معرفی ب...

ادامه مسیر ارتباط‌گیری با نخبگان گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان برگزیده برند کارفرمایی نمایشگاه‌ کار ایران انتخاب شد و تندیس برتر را دریافت کرد.

به گزارش رصد روز  ،   مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، مراسم معرفی برترین برندهای کارفرمایی از نگاه کارجویان در پنجمین نمایشگاه کار ایران در دانشگاه شریف و به همت مجموعه‌ “باماکار شریف” و “جاب ویژن” برگزار شد و گروه صنعتی انتخاب توانست در ردیف شرکت‌های برتر این حوزه قرار گیرد و تندیس برترین‌ها را دریافت کند.
در ادامه‌ این مراسم، از شرکت‌ها و برندهای برتر در پنجمین دوره‌ نمایشگاه کار ایران تقدیر شد.
محمد عابدی، مدیر برند کارفرمایی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک که به نمایندگی این مجموعه در مراسم حاضر بود در خصوص نمایشگاه کار ایران گفت: پنجمین دوره‌ نمایشگاه کار ایران که در بهمن‌ماه سال گذشته توسط مجموعه “جاب ویژن” برگزار شد با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه شد که این استقبال ناشی از استمرار رویداد و اعتبار مجموعه‌ برگزارکننده است.
وی ادامه داد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با توجه به سیاستگذاری‌های جدید خود، در رویدادهای معتبر داخلی برای ارتباط چهره به چهره با نخبگان و متخصصان و ایفای رسالت اجتماعی خود حضور دارد. هدف اصلی مجموعه‌ ما از این حضور ارتقای برند کارفرمایی انتخاب الکترونیک است و بر این اساس به صورت هدفمند در رویدادهای مهم و معتبر شرکت کرده و درواقع تلاش داریم چهره‌ مناسب و واقعی مجموعه‌ خود را متناسب با شاخص‌های کلیدی برند کارفرمایی انتخاب الکترونیک به مخاطبان معرفی کنیم.
وی افزود: یکی از معضلات اصلی برای نیروی کار جوان، عدم ارتباط دانشگاه و صنعت است. در واقع نیروهای ماهر و کارآمد نمی‌توانند به راحتی با شرکت‌های صنعتی ارتباط برقرار کنند و از این فضا دور هستند. مجموعه‌ انتخاب الکترونیک نه تنها در نمایشگاه‌های کار بلکه در سایر رویدادها و نمایشگاه‌هایی که افراد متخصص و نخبه حضور دارند، مشارکت و حضور دارد تا فضایی امیدبخش بین افراد ایجاد کند.
پنجمین دوره‌ نمایشگاه کار ایران از ۵ تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در سال‌های گذشته مجموعه‌ها و برند‌های معتبر کشور با حضور در نمایشگاه کار ایران به تقویت برندکارفرمایی و جذب و استخدام نیروهای مستعد پرداخته‌اند. ششمین دوره‌ این نمایشگاه نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار