درخشش فولاد مبارکه اصفهان در بازار بورس با ثبت ۳ رکورد / رشد ۵۷۶ درصدی حجم معاملات نماد فولاد نسبت به فروردین سال قبل

روند حرکتی نماد فولاد مبارکه در بازار سرمایه موجب به ثبت سه رکورد در شاخص های ارزش بازار، ارزش معاملات و حجم معاملات در فروردین ۱۴۰۲ نسبت به فروردین ۱۴۰۱ شد.  به گزارش اختصاصی رصد روز، موفقیتهای فولاد مبارکه اصفهان در سال گذشته و همچنین د...

روند حرکتی نماد فولاد مبارکه در بازار سرمایه موجب به ثبت سه رکورد در شاخص های ارزش بازار، ارزش معاملات و حجم معاملات در فروردین ۱۴۰۲ نسبت به فروردین ۱۴۰۱ شد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز، موفقیتهای فولاد مبارکه اصفهان در سال گذشته و همچنین دستیابی به رکوردهای متعدد در اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ماه سال جاری تأثیر قابل توجهی بر روند حرکتی نماد فولاد در بازار بورس داشت. هرچند که طی ماههای گذشته نیز نماد فولاد همواره جزو نمادهای لیدر بازار بود اما با این همه و با در نظر گرفتن نوسانات بازار جابجایی بسیاری از شاخصه های معاملاتی با توجه به موج بی اعتمادی در فضای اقتصادی کشور کار دشواری به نظر می رسد.

بررسی نمادهای گروه فلزات نشان میدهد که در این گروه نماد فولاد مبارکه طی یکسال گذشته همواره جزو نمادهای اثرگذار بازار سرمایه بوده و هر تغییری در این نماد معاملاتی جهت و حرکت بازار را تعیین می کرد. با اینحال باید اذعان کرد که اتفاقات یکسال گذشته بازار سرمایه جزو اتفاقاتی نبود که انتظار می رفت اما روند حرکتی نماد فولاد همچنان نشان می دهد که این نماد همچنان اعتماد قابل توجهی را از سمت سهامداران دریافت می کند و تغییرات مثبت شاخص های معاملاتی نیز مؤید همین موضوع است

مقایسه نقطه به نقطه نشان می دهد که وضعیت معاملاتی نماد فولاد نسبت به مدت مشابه شال قبل رشد قابل توجهی داشته که این موضوع را تنها باید در سایه همراهی و اطمینان سهامداران جستجو کرد.

۳ رکورد قابل توجه نماد فولاد در بازار سرمایه

نتایج حاکی از آنست که ارزش بازار فولاد مبارکه اصفهان در فروردین سال قبل بیش از ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال بود که این مقدار در فروردین ۱۴۰۲ به ۵ میلیون و ۴۸ هزار میلیارد ریال رسید که این افزایش خبر از رشد ۴۳ درصدی آن می دهد.

ارزش معاملات نماد فولاد در مدت مشابه سال قبل ۴۴۸ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال ثبت شد که با رشد که در آخرین روز معاملاتی فروردین سال جدید این رقم با ۲۵۳ رشد به ۱ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال پهلو زد.

یکی از قابل توجه ترین رشدهای نماد فولاد در این بازه زمانی در حجم معاملات فولاد مبارکه اصفهان دیده می شود. حجم معاملات نماد فولاد در آخرین روز فروردین ۳۷.۱۰۶.۸۹۰ معامله را نشان می دهد که این مقدار با رشد ۵۷۶ درصدی در فروردین ۱۴۰۲ به ۲۵۰.۸۲۸.۲۵۸ معامله رسید که در نوع خود قابل توجه است.

معاملات فولاد در 30 فروردین 1402

معاملات فولاد در ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

معاملات فولاد در 31 فروردین 1401

معاملات فولاد در ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار