عضویت مصطفی چمران پسر ارشد مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در هیئت مدیره آهن و فولاد ارفع / لطفا سوابق کاری مرتبط مصطفی چمران را در اختیار بگذارید

مصطفی چمران پسر ارشد مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و برادرزاده شهید والامقام یعنی مصطفی چمران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه به عضویت هیئت مدیره آهن فولاد ارفع درآمد که با توجه به عدم دسترسی به سوابق مرتبط وی با جایگاه فعلی شغلی امیدواریم مدی...

مصطفی چمران پسر ارشد مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و برادرزاده شهید والامقام یعنی مصطفی چمران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه به عضویت هیئت مدیره آهن فولاد ارفع درآمد که با توجه به عدم دسترسی به سوابق مرتبط وی با جایگاه فعلی شغلی امیدواریم مدیران آهن و فولاد ارفع در این زمینه پیشقدم شوند. 

به گزارش اختصاصی رصد روز، بررسی ها نشان می دهد که مصطفی چمران فرزند ارشد مهدی چمران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال جاری به عضویت هیئت مدیره آهن و فولاد ارفع درآمده که نگارنده امیدوارست این اتفاق براساس شایستگیها و توانایی های وی صورت گرفته باشد.

نکته قابل توجه در این انتصاب را باید نزدیکی آن با سالروز شهادت شهید بزرگوار یعنی مصطفی چمران دانست که به خودی خود قابل توجه به نظر می آید.

اما موضوع مهمی که نباید از آن غافل شد ارتباط سوابق کاری مصطفی چمران با جایگاه عضویت در هیئت مدیره یکی از شرکتهای بزرگ فولادی کشورست. امیدواریم که مدیران آهن و فولاد ارفع جهت تنویر افکار عمومی سوابق ایشان را در اختیار قرار دهند تا از ایجاد هر شائبه ای با توجه به حساسیت موضوع جلوگیری شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار