فال روزانه چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد هجده اسفند و فال روزانه فردا هجدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس...

به گزارش رصد روز، فال روزانه چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد هجده اسفند و فال روزانه فردا هجدهم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه سه شنبه 17 اسفند 1400 فال فردا

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

ممکن است سعی کنید که امروز با یک فریب راحت خود را دلخوش کنید اما واقعیت می تواند بسرعت تمرکز شما را برگرداند و شمارا به شدت تکان داده تا از خیالات خام خود بیرون بیایید. اگر تا کنون در خیال پردازی های خود غرق بوده اید الان دیگر این راه برازنده ای برای ادامه زندگی نیست. از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید. حتی اگر به شدت به زمین خوردید بلند شوید گرد و غبار را از خودتان بتکانید و سعی کنید رویکرددیگری نسبت به زندگی داشته باشید.فال روزانه چهارشنبه 18 اسفند 1400

فال روزانه چهارشنبه 18 اسفند 1400

امروز تنبلی به شما غلبه کرده و بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. اصلا دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید، اما متاسفانه چنین چیزی برایتان مقدور نیست. برای این که کمتر اذیت شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید سعی کنید به هر کاری که انجام می دهید جنبه تفریح بدهید و از زاویه مثبت به آن نگاه کنید. شما در حال حاضر بیش از اندازه درگیر عواطف خود و تلاش برای به ثبات رساندن احساساتتان شده اید و به همین دلیل هم نسبت به عقل و منطق خود و صدایی که از درون سعی دارد شما را به راهی مختلف بکشاند، به اندازه ی کافی توجه نداشته اید. کمی بیشتر به افکار خود توجه کنید و آنچه عقلتان به شما می گوید را کمی جدی بگیرید. رو به آینه بایستید و از خودتان بپرسید از چه می ترسید و واهمه دارید اگر جواب این سوال را پیدا کردید حداقل یک قدم به جلو برداشته اید. برای انجام کاری جواب نه شنیده اید به جای غصه خوردن خوشحال باشید از ضرر نجات پیدا کرده اید، با کمی هوشیاری می توانید درهای باز دیگر را فورا پیدا کنید. دست روی دست نگذارید.

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. اهل فراگیری دانش و مهارت‌های جدید نیستید و به شیوه سنتی و قدیمی کار می‌کنید، این رویکرد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را خواهد گرفت و شرایط را برای جلوافتادن رقبای‌تان از شما فراهم می‌کند. در نتیجه از امروز به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدیدی باشید و آخرین دستاوردهای فناوری را برای انجام کارها به خدمت بگیرید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و حسابی تحویل‌تان می‌گیرد.

.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

 

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

انگلیسی صحبت کردن ترانه علیدوستی 1

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

رویاهای شما درباره زندگی حرفه ای تان ممکن است امروز از کنترل شما خارج شود. به نظر می رسد اهداف شما در همین نزدیکی ها قرار دارند و شما بزودی به آنها خواهید رسید. اما بعد اتفاقی پیش می آید که خودتان را متفاوت از همیشه می بینید. مثل این است که روی الاکلنگ قرار دارید اما مطمئن باشید که اوضاع همیشه اینگونه نمی ماند. و بعد از این شما رویکرد دیگری نسبت به آن چیزهایی که می خواهید به آنها دست پیدا کنید خواهید داشت.

امروز به جای این که سعی کنید به دیگران نصیحت کنید و بگویید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است، بهتر است کمی از این توصیه ها و نصایح را در زندگی شخصیتان به کار بگیرید. هیچکس به حرف های رهبری که خودش به اصول و عقاید خود پایدار نیست توجه نخواهد کرد. ممکن است با یک نفر که او هم به اندازه شما سرسخت است و خیال ندارد کوتاه بیاید درگیر شوید. این چالش هر چند باعث می شود تا حدودی تحت فشار قرار بگیرید، می تواند برای شما درس جدیدی به همراه داشته باشد و به شما متذکر شود که برای به دست آوردن آنچه می خواهید همیشه باید یک پله بالاتر از نیروی مقاوم و بازدارنده ای که در برابرتان قرار گرفته است بروید. حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید امروز هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.

احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سروروی‌تان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

فال روزانه فردا خرداد ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

بغض سجاد غریبی جنازه مارتین فورد بیرون را خواهد کشید

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 سیاره حاکم شما عطارد امروز به دنیای خیال انگیز وارد می شود و باعث می شود روح و روان شما بالاتر از حدو مرزهای همیشگی برود. اکنون حتی مادی ترین افکار شما با پرده ای منقش به نظرهای خلاقانه پیوند خورده است که شما را به سمت آینده ای بهتر راهنمایی می کند و جالب اینجاست که شما واقعا می فهمید که اگر واقعا مشتاق رسیدن به رویاهایتان هستید باید بیش از اینها تصورات تان را جدی بگیرید.

شما دارید کارهایتان را به آرامی و بر اساس اصول و قواعد قدیمی و همیشگیتان پیش می برید، اما ناگهان موجی قدرتمند شما را به خود آورده و مجبور خواهد کرد تا روش متفاوتی را در پیش بگیرید. هر چه بیشتر تلاش کنید در مقابل این موج بایستید با تنش ها و سختی های بیشتری مواجه خواهید بود. این انرژی را با آغوش باز پذیرا باشید تا اثرات مثبت آن را روی زندگی و اهداف خود ببینید. امروز ممکن است با موانعی برخورد کنید، اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. شما قادر هستید کارهایی انجام دهید تا این موانع را دور بزنید، اما چیزی که ذهن شما را بیش از خود این مانع ها درگیر کرده این است که آنها چرا و از کجا پیدا شده اند. زیاد ذهنتان را درگیر این موضوع نکنید. در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید.وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است.

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاق‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. اگر مواظب اطراف خود نباشید، در منزل یا محل‌کار با اتفاق نگران‌‌کننده‌ای روبرو خواهید شد. امروز ناخواسته اشتباهی را مرتکب می شوید، مسئولیت این اشتباه را بر عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی با خودتان خلوت نمایید و با انجام کارهای مذهبی یا مراقبه، به آرامش برسید.

فال روزانه فردا تیر ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

برای شما سخت است که امروز درونی ترین افکار خود را با دیگران در میان بگذارید حتی اگر افکارتان خیلی آزاردهنده شده باشند و شما نیاز داشته باشید که آنها را از ذهن تان بیرون آورده و با دیگری تقسیم کنید. ممکن است احساس کنید مجبورید که آنها را برای خودتان نگاه دارید زمانیکه می بینید آنهایی که اطراف شما هستند ممکن است خود واقعی شما را بعد از این کار بشناسند. با ساکت ماندن کاری درست نمی شود. در عوض از کلمات برای گفتن داستانی که به اندازه کافی برای دیگران جذاب باشد استفاده کنید.

امروز نیرویی قدرتمند در برابر شما قرار گرفته و عقاید و باورهایتان را در مورد این که کارهایتان را چطور باید پیش ببرید و چطور باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما دشوار و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله ای جدید از زندگیتان خواهد بود. تغییرات اغلب با سختی همراه هستند، اما اگر بتوانید خودتان را با آنها تطبیق دهید زمینه ساز رشدتان خواهند بود. شما عادت دارید حتی اگر با طرف مقابلتان مخالف باشید هم لبخند زده و سر تکان دهید، شاید خودتان فکر کنید این کار از روی ادب و احترام است، اما در واقع تنها دارید سوء تفاهم هایی در ذهن طرف مقابل ایجاد می کنید که بعدها می توانند برایتان مشکل ساز شوند. از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

فال روزانه فردا مرداد (چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

ممکن است امروز کسی برای شما یک داستان بسیار بلند تعریف کند و شما اصلا متوجه اغراق کردن او نشوید. معمولا شما دروغگویی را دوست ندارید. اما موضوع اصلی این است که شما چگونه می توانید عمدا خود را فریب دهید تا داستان دروغی را باور کنید. رویاپردازی مهم است اما نکته لازم و ضروری این است که بدانید واقعیت چیست و خیال و رویا کجاست.

صبح که از خواب بیدار می شوید با یک پرش از رختخوابتان بیرون می جهید و احساس می کنید که هزار تا کار روی سرتان ریخته است و هر یک شما را به سویی می کشد. امروز شاید اوضاع کمی برای شما سخت شده باشد. در این موقعیت اولین عکس العمل شما رفتن به سراغ عزیزانتان برای دریافت کمک و حمایت از جانب آنها خواهد بود. متأسفانه شاید آنهایی که انتظار دارید در کنارتان باشند را در جبهه ی مقابل خود یافته و احساس کنید که مورد خیانت قرار گرفته اید. اما بد نیست کمی ذهنتان را به کار انداخته و ببینید که آیا واقعا حق با شماست یا آنها. شاید وقت آن رسیده باشد که شما هم به جبهه ی آنها بپیوندید. به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست.

 

دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سرورگردن بالاتر از رقبا هستید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

 

فال روزانه فردا شهریور ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

با وجود اینکه شما ممکن است روی فعالیت هایی که مجبورید برای پیشرفت شخصی خود انجام دهید متمرکز هستید اکنون وارد مرحله ای شده اید که روابط تان در اولویت قرار گرفته است. ممکن است امروز صحبت کردن با یک دوست درباره تصورات شما کار دشواری باشد به خاطر اینکه شما در وهله اول بی اساس و سست ظاهر می شوید. مقاوم باشید؛ اگر شما استوار باشید دیگران نیز شما را همانگونه می بینند.

امروز احساس می کنید همچون گلادیاتوری در میدان نبرد هستید. خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که اگر تنها یک نفر بتواند به این وضع غلبه کند و به کل این ماجرا نگرشی صحیح و منطقی داشته باشد شما هستید. سعی کنید در مقابله با مشکلات منطقی رفتار کرده و لجبازی به خرج ندهید، در غیر این صورت خودتان را بیشتر و بیشتر به دردسر خواهید انداخت. به جای این که درگیر احساساتتان شوید باید به واقعیت هایی که به وجود آمدن شرایط فعلی منجر شده اند فکر کنید. شاید پیدا کردن راه حل این مشکل به خاطر اختلاف نظرهایی که با اطرافیانتان دارید چندان راحت نباشد، اما نباید اجازه دهید که این مسائل در فضای خانه و خانواده تشنج ایجاد کنند. یک زندگی نو و با ‌‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. برای افزایش درآمد پول خود را تجارتی مطمئن و بی‌ضرر سرمایه‌گذاری کنید. خبری خوشحال‌کننده از یکی از یکی از فامیل‌های دور به دست شما می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. صداقت و درستکاری را در کارها پیشه کنید و مطمئن باشید که این رفتار بی اجر و مزد نمی‌ماند و پاداش صداقت خود را دریافت خواهید کرد. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه فردا مهر ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

ممکن است شما بدنبال عشق و یا همسر خود باشید. اما خیلی هم آسان از این افکار و احساسات خودخسته می شوید. مخصوصا اگر همیشه به دنبال تنوع باشید و آرزوی چیز جدیدی داشته باشید. به جای اینکه سعی کنید امروز همه چیز را تغییر دهید سعی کنید در روابط خود تغییر و تحولات کوچکی ایجاد کنید. حتی یک تغییر کوچک می تواند اثرات بزرگی در زندگی تان داشته باشد.

اگر فقط به جنبه ی منفی موقعیت های مختلف نگاه کنید خود را در یک چرخه ی باطل گرفتار خواهید کرد. نداشتن یک نگرش مثبت و درست باعث خواهد شد راه حلی که درست در برابر دیدگانتان قرار دارد را نبینید. ذهن شما می تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمن شما باشد، همه چیز به خودتان بستگی دارد. امروز به نظر می رسد که شما درگیر نبرد قدرتی شده اید که نمی توانید خودان را از آن بیرون بکشید. مشکل اصلی این است که این چالش در واقع اصلا هیچ ربطی به شما و کارهایتان پیدا نمی کند و باید تمام سعیتان را به کار بگیرید که تا جای ممکن خودتان را درگیر تنش هایی که به شما ارتباطی ندارند نکنید. با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد.

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. از اعضای خانواده درخواست کنید توقع‌های بی‌جایی که از شما دارند را کنار بگذارند و شرایط‌‌‌ شما را درک کنند. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. امروز به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌نمی‌دهد.

فال روزانه فردا آبان ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

 

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

احتمالا شما درست از اتفاقاتی که در خانه یا در میان اعضای خانواده تان می افتد خبر ندارید. حتی شاید مشتاق آن نباشید که بدانید قضیه چیست به خاطر اینکه بعضی اوقات بهترین کار این است که اوضاع را به حال خود رها کنید تا خودشان حل شوند. اما ممکن است برای درگیر شدن شما دیر شده باشد. یکباره شما واکنش نشان می دهید و قادر نیستید که ادعا کنید چیز مهمی درباره اتفاقاتی که دارد می افتد نمی دانید. با صداقت واکنش نشان دهید و با قلبی مطمئن برای آینده ای خوش قدم بردارید.

در حال حاضر ذهن شما سرشار از ایده های جدید و خلاقانه ای است که شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار خواهند داد، اما متأسفانه در این راه با برخی موانع روبرو خواهید بود. آنهایی که از چیزهای جدید و متفاوت وحشت دارند سعی خواهند کرد که شما را از ادامه ی راه منصرف کرده و یا چوب لای چرختان بگذارند. این افراد را مقصر ندانید، چون این کار را تنها از روی ترس و نگرانی و نداشتن آگاهی انجام می دهند، پس به آنها کمک کنید در نگرش خود تغییر ایجاد کنند. امروز یک نفر از اطرافیانتان که خیلی هم از خود راضی تشریف دارد در برنامه هایی که با نظم و دقت بسیار چیده بودید مشکلاتی جدی ایجاد خواهد کرد. زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روزانه فردا آذر ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ممکن است شما امروز مانند یک کاشف ظاهر شوید اما نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دلیرانه تان! حس کنجکاوی شما بالاست و اشتیاق شما برای هیجان قابل جلوگیری نیست. از کمی تفریح داشتن در این راه نترسید به خاطر اینکه دیگران نیمه ماجراجویانه شما را می بینند. اشتیاق شما امروز واگیر دار است پس مطمئن شویدو آن را در اطراف تان پراکنده کنید.

یادتان باشد که هر چند تنش و بی نظمی همه ی اطراف شما را فرا گرفته است، شما مجبور نیستید که تحت تأثیر این شرایط قرار بگیرید و باید سعی کنید که حتی اگر در میانه ی این میدان قرار دارید هم خودتان را درگیر این نبرد نکنید. شما باید نهایت تلاشتان را بکنید که اعتماد به نفس خود را وابسته به نظرات و حرف های دیگران نکنید. رشد روحی و معنوی شما چیزی است که خودتان اولین نفری هستید که باید به آن پی ببرد، اما دلتان می خواهد که آن را از زبان یک نفر دیگر بشنوید. تا زمانی که خودتان به این واقعیت پی نبردی حتی اگر دیگران آن را تأیید کنند هم هیچ ارزشی نخواهد داشت، پس اول مشکلتان را با خودتان حل کنید. به مکانی خواهید رفت که آرزوی رفتن به آنجا را دارید. همین حالا هم دیر است. هرچه زودتر فکری بکنید و محیط اطرافتان را عوض کنید. مواظب دوستی روباه صفت باشید. لحظاتی سرشار از احساسات عاشقانه را سپری می کنید. بهتر است به همه چیز با دید مثبت بنگرید و سختی های گذشته را فراموش کنید. آینده مال شماست. خبر خوبی می شنوید.

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. کارهای خلاف را کنار بگذارید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال روزانه فردا دی ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

 

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

 برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

امروز ذهن شما بسیار فعال شده و دارید ایده های جدید و متفاوتی در سر می پرورانید، اما یک چیزی همزمان جلویتان را گرفته و نمی گذارد این ایده ها را عملی کنید. انگار صدایی در درونتان دارد شما را به دقت و احتیاط بیشتر فرا می خواند. تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بین این ایده های انقلابی و صدایی که شما را به احتیاط فرا می خواند تعادل برقرار کنید. امروز اصلا دلتان نمی خواهد که دیگران ضعف ها و کمبودهایتان را ببینند تا مبادا نگرشی که نسبت به شما دارند تغییر کند. شما طبق معمول همیشه ترجیح می دهید به جای این که زیر سوال بروید مورد تحسین و تشویق قرار بگیرید. اما یادتان نرود که وقتی به خاطر آن چه نیستید مورد تأیید قرار بگیرید اصلا برایتان لذت بخش نخواهد بود. حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.

خیال‌بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌‌اید، اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و دیری نخواهد پایید که مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت کنید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید.

فال روزانه فردا بهمن ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما تمام تلاش تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده اید و اکنون احساس می کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون ، به هر حال ، به نظر می رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید. اکنون اولویت بخشی به کارهای تان بسیار مهم است ، برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می آید حرکت کنید. شما همیشه می توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

امروز شما به شدت کنجکاو و بیقرار شده و در تلاش برای کشف چیزهای تازه هستید و توجه چندانی هم به خطراتی که سر راهتان قرار گرفته اند ندارید. البته که شما باید به خودتان آزادی بدهید، اما لازم است که در عین حال دقت و احتیاط کافی نیز داشته باشید. امروز دیگران به جای این که به شما کمک کنند دست و پایتان را هم می بندند و این موضوع ممکن است باعث شود رفتارهای عصبی از خودتان نشان بدهید. با این حال تا زمانی که از درست بودن کار خودتان مطمئن شده اید هیچکس را به چنین کاری متهم نکنید، شاید اشکال از خودتان باشد و با این کار گناهی که خودتان مرتکب شده اید را به گردن دیگران بیندازید. وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمنِ خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید.

 

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. نگرانی‌های خود را با اطرافیان درمیان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با فردی که سنگ‌صبور شماست، درددل کنید و بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید. از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق‌زندگی‌تان محبت نمایید.

 

 

فال روزانه فردا اسفند ( چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ )

 

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز عطارد وارد نشان شما می شود؛ و شما را به راهی رهنمون می کند که به سمت روشن فکری و مثبت اندیشی بروید. اما این تغییرات فقط درباره موضوعات روحی و روانی نیست بلکه آنها درباره ایجاد یک زندگی روشن و عالی است که به شما معنی ببخشد. برای شما فقط رویارویی با حقیقت کافی نیست شما همچنین می خواهید که بدانید چرا این افکار شما را به یک مسیر تازه هدایت می کنند.

امروز به قوانین و قواعد جدیدی پی خواهید برد که باید برای رسیدن به اهداف خود از آنها تبعیت کنید. شاید تا به حال فکر می کرده اید چون به اصول اخلاقی معتقد هستید دیگر مجبور نیستید به قوانین توجه چندانی داشته باشید، اما حالا متوجه شده اید که باید کمی بیشتر به اصول و قوانین پایبند باشید. امروز این فرصت را خواهید داشت که برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما باید پیش از آن که مسیرتان را ادامه دهید از درست بودن برنامه هایتان اطمینان حاصل کنید تا بعدا با هیچ مشکل یا خطری مواجه نشوید. اگر هر گونه شک و تردیدی در وجود خود احساس کردید به شخصی که می دانید در این زمینه تخصص دارد مراجعه کرده و درخواست راهنمایی کنید. رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.

امروز حسابی بر اعصاب‌تان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیاندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار