فال روزانه چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه  چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد سوم اسفند و فال روزانه فردا ۳ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گ...

به گزارش رصد روز، فال روزانه  چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد سوم اسفند و فال روزانه فردا ۳ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳ اسفند۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

شک و تردیدها را باید از خود دور کنی. برای رسیدن به کسی که دوستش داری باید تلاش کنی.

برای کسب یک موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و کوشش کرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به کوشش بیشتر متوسل شوی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز می توانید در انتظار خبرهایی فوق العاده در رابطه با مسائل مالی باشید. یکی از دوستان نزدیکتان نیز دارد تغییراتی متفاوت در زندگی خود را تجربه می کند و ممکن است به حمایت شما نیاز داشته باشد. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به جای حرف زدن به آن چه که او می گوید گوش فرا دهید. امروز شما میل شدیدی به بیان احساسات و نیازهای خودتان حس می کنید، اما بهتر است مواظب آن چه می گویید باشید زیرا هر چه به زبان بیاورید را به احتمال قریب به یقین به دست خواهید آورد. از خطاهای کوچک دوستان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آنها برخورد کنید. اگر بر سر هر مسئله کوچک بخواهید بجنگید، به زودی هیچ دوستی در اطرافتان باقی نمی ماند. حواستان به سلامت تان باشد و آن را جدی بگیرید. یادتان باشد جنبه افراد متفاوت است، حرفی نزنید که خجالت زده بشوید.

نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه باعث شده تا به رفتارهای همسر یا عشق ‌زندگیتان شک کنید و دائم ایشان را تحت‌نظر داشته باشید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و بی‌دلیل به کسی مشکوک نشوید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا توانایی‌های خود را به اطرافیان ثابت نمایید و حسابی هنرنمایی کنید.   همسر یا عشق زندگیتان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگیتان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

وقتی از کسی کینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کرده‌ای. سعی کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

تمرکز در هرکار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط کار یا در امر تحصیل با تمرکز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین کن.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اتفاق های خوشایندی که به مادر و یا یکی دیگر از اقوام مؤنثتان مربوط می شوند امروز شما را خیلی احساساتی خواهند کرد. این اتفاق می تواند تولد، ازدواج و یا زایمان باشد. کارهایی هم که مربوط به خودتان و پروژه های شخصیتان هستند با وجود این که مجبور به مقابله با برخی مشکلات خواهید بود خیلی خوب پیش خواهند رفت، به ویژه آنهایی که شامل فعالیت های گروهی می شوند. از این که خوشحالی و احساسات خود را در این رابطه نشان بدهید نترسید. اگر بخواهید به خود انگیزه بدهید لازم است به قول ها و وعده هایتان عمل کنید تا دیگران نیز بتوانند روی شما و حرفتان حساب کنند. انتظار نداشته باشید یک شبه و به طور ناگهانی به همه خواسته هایتان برسید. برای رسیدن به هدفتان باید سعی و تلاش بیشتری بکنید و ضمنا از تنبلی هایتان کم کنید.

روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اطرافیان امروز در حق شما سنگ تمام می‌گذارند و حسابی هوایتان را دارند. محبت دوستان را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت لطف اطرافیان را جبران کنید.  روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی کرده. احساس می‌کنی که فقط تو بودی که توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی که اینطور نیست و باید مراقب باشی که با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز توانایی های درونی شما در اوج خود قرار دارند و کنار آمدن با افکار و احساسات دیگران برایتان خیلی راحت تر خواهد بود. نیازی ندارد که در مورد این موضوع با آنها صحبتی کنید، مگر این که فکر کنید لازم است حتما حرف هایتان را در این رابطه بشنوند. این وضعیت می تواند به شما کمک کند تا فراتر از حرف های روزمره رفته و معنایی که ورای ارتباطات و مکالماتتان وجود دارد را درک کنید و بتوانید جواب سوال هایی که در مورد روابط خودتان با دیگران دارید را به دست بیاورید. مدتی است که احساس می کنید مقصد مورد نظر و دلخواه خود را گم کرده اید. به یاد داشته باشید که شور و شوق به علاوه آمادگی و توانایی ذهنیت تان را نسبت به مقصدتان شفاف می کند. خواستن توانستن است. با خود و دیگران رو راست و صادق باشید از خود الگویی مناسب برای اطرافیان تان بسازید.

 ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید.  روحیه خلاقی دارید، اما مدتی است که از خلاقیت دست کشیده‌اید و مانند سابق ایده‌پردازی نمی‌کنید. در آینده‌ای نزدیک فکری خلاقا‌نه به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان وفاداری خودش را به شما ثابت کرده و از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرد، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که در روزهای سخت و دشوار، همیشه کنار وی خواهید بود.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری کن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب کنند. روزهای خوبی در پیش داری.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

وقتی مشکلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سکوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فکر راه‌حلی برای رهایی از این مشکل باشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز احساسات دیگران برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و آماده اید تا با روی باز به حرف های کسانی که به درک و توجه شما نیاز دارند گوش کنید. حتی اگر راه حل هایی برای مشکلات آنها سراغ دارید یادتان باشد در شرایطی که آنها دارند گوش کردن خیلی از حرف زدن مهمتر است. شما امروز فرصت های زیادی را در برابر خود می بینید و تنها چیزی که برای عملی کردن نقشه هایتان کم دارید یک همکار و همدست قابل اطمینان است؛ در انتخاب شریک راهتان خیلی دقت کنید. یک هدیه کوچک دریافت می کنید که لبخند بر لبتان می آورد. یک بیماری کم اهمیت را پشت سر می گذارید. جواب یک پیغام دقیقا همان چیزی خواهد بود که منتظرش هستید. اتفاقات خوبی در راه است. کمی صبور باشید و با خودتان مهربان تر رفتار کنید و خواسته های قدیم را به یاد بیاورید.

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. در محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌ زندگیتان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق ‌زندگیتان از شما دلسرد خواهد شد. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به کسی که دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اکنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

از این سکوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود کوشش کنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و کوشش رسیده است.

در برخورد با مشکلات کاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتکار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشکلی نیست که غیرقابل حل باشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز هیچ حد و مرزی برای انرژی شما وجود ندارد و هر کاری که انجام می دهید بدون معطلی به سراغ کار بعدی رفته و هر چه بیشتر کار کنید حالتان بهتر خواهد بود. به کمک همین انرژی بالاخره موفق خواهید شد پروژه ای را که برایتان دشوار بوده اما برای شغلتان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است را به پایان برسانید. تأیید و تحسینی که برای تلاش و سخت کوشی خود دریافت خواهید کرد شما را بسیار احساساتی خواهد کرد و خوب حق هم دارید. ساختن هر چیزی انگیزه می خواهد و آستین بالا زده. اگر برای انجام این کار انگیزه کافی ندارید، جواب مثبت ندهید. از چاله به چاه خواهید افتاد. حواستان باشد، ناخواسته وارد حریم شخصی دیگران نشوید و برای خودتان دشمن درست نکنید. به زندگی خودتان اهمیت بیشتری بدهید.

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. گره‌ای در کار شما افتاده و مشکلی بزرگ دارید. فرد باتجربه‌ای برای کمک به این مشکل با شما حاضر به همکاری می‌شود. از تجربه‌های این فرد برای حل مشکل بهره بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.  امروز یکی از آشنایان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

وقت کشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا کرده‌ای، دیگر نباید دست دست کنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد کنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

کسی در اطراف تو هست که از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌کند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز حضور در یک مهمانی که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید شما را آنچنان خوشحال خواهد کرد که اشک در چشمانتان حلقه خواهد زد و از آنجایی که شما معمولا از نشان دادن احساساتتان زیاد خوشتان نمی آید به احتمال زیاد خودتان را یک جا قایم خواهید کرد تا قیافه تان به حالت عادی بازگردد و کسی متوجه این حالتتان نشود! امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود، آنقدر خوب که شاید حتی کمی نگران شوید که شاید این وضعیت آرامش قبل از طوفان باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست، با خیال راحت از روزتان لذت ببرید. حرفی به شخصی زده اید و در او طوفان به پا کرده اید، تا دیر نشده با او صحبت کنید و اگر می توانید آرامش کنید. پیشنهادی کاری به شما شده که شما برای پذیرفتنش دودل هستید. با خودتان صادق باشید. این روزها بسیار دلتنگ هستید. اجازه ندهید دلتنگی سیل شود و با خودش ببردتان .

امروز حسابی خسته‌اید و حواستان اصلاً به کار جمع نمی‌شود. در این شرایط نیازی نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است کمی استراحت کنید و انرژی تحلیل‌رفته‌تان را بازیابی کنید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. یکی از آشنایان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند.    همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.




فال روزانه مهر

در این شرایط خاص باید با عقل و فکر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان کاری از پیش برد. برای رسیدن به کسی باید با فکر و تدبیر رفتار کرد نه با حرفهای دهان پر کن!!!

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور کرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شما فعال ترین عضو در هر گروهی هستید که در آن قرار بگیرید و با شور و اشتیاق فراوان سعی دارید انرژی خود را صرف کاری مفید کنید. آرام و قرار ندارید و صبح زود از خواب بیدار شده و کارهای خانه و محل کارتان را با سرعتی بیشتر از همیشه پیش می برید. با این حال باید در نظر داشته باشید که انرژی خود را به درستی استفاده کنید و طوری پیش نروید که نتوانید بعضی کارهایی که شروع کرده اید را به پایان برسانید. اگر همه چیز را از پنجره خوش بینی بنگرید، خیلی زود پشیمان خواهید شد. ورزش و تفریحات سالم را فراموش نکنید. به خانواده خود بیشتر احترام بذارید. حواستان به کودکی در اطرافتان باشد. او به توجه بیشتری نیاز دارد. برای یک سرمایه گذاری تحصیلی یا کاری بهتر است عجله نکنید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشکلات مالیت برآیی. فقط کافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور کنی که در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز سکوت را کنار گذاشته و برای شنیده شدن حرف هایتان فریاد برمی آورید، اما این روش به شما کمکی نخواهد کرد و خیلی زود مجبور به عقب نشینی خواهید شد. به جای بلند کردن صدایتان اثر گذاری کلامتان را بالا ببرید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. امروز چنان مکالمات احساسی عمیقی با شریک عاطفیتان خواهید داشت که شما را به گریه خواهند انداخت. اگر مشکلاتی در رابطه شما وجود داشته اند به احتمال زیاد به آنها غلبه کرده و درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد. انجام یک کار را مدام پشت گوش می اندازید، شما با این کار اهل خانه را کلافه و ناراحت می کنید. اگر می خواهید به خواسته هایتان احترام بگذارند به خواسته های دیگران احترام بگذارید. از دهن بینی بپرهیزید و از حیله و مکر یک نارفیق غافل نباشید، او حسودی می کند خیرخواه نیست.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یک توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است که آرامش برقرار خواهد شد.

تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد که انتظارش را نداشتی. با کار و کوشش می‌توان بر موانع و مشکلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

حالا که همه چیز روبه‌راهه یک کم استراحت می‌چسبه. کارها رو به دیگران واگذار کن و چند روز برو مسافرت و استراحت کن تا با روحیه مضاعف دوباره کار را شروع کنی.

بیشتر دغدغه کار و درآمد خودت را داری و تقریبا اکثر وقت‌های خود را صرف آن می‌کنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست که باید به آنها توجه کرد و برایشان وقت گذاشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز احساس می کنید که کارهای زیادی لازم است در خانه انجام شوند. شاید در انتظار مهمان باشید و یا سر ذوق باشید و بخواهید کمی زودتر خانه تکانی نوروز را شروع کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و یک باره همه جا را زیر و رو نکنید. امروز دلتان می خواهد هر طوری که شده است در روند تکراری و خسته کننده کارهای روزمره تان تغییری ایجاد کنید. اما اگر بخواهید برای ایجاد این تغییرات از انجام وظایف و مسئولیت های خود شانه خالی کنید باید خودتان را برای دردسرها و مشکلات بعدی نیز آماده کنید. دست به کاری زده اید و یا می خواهید بزنید که از عواقبش بسیار نگرانید. تمامی جوانب را بسنجید و بعد وارد میدان شوید. برای رفتن یک مجوز ساده هر روز در رفت و آمدید. عزیزی از راه دور سراغتان را می گیرد و غافلگیرتان می کند. نذرتان را ادا کنید همه چیز روبراه می شود.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید.  ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگیتان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگیتان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا  عشق ‌زندگیتان دارید را خراب کند. این فرد را هر چه سریع‌تر پیدا کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف کرد.

نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی کنی.

ممکن است تغییرات هوا کمی تو را دچار مشکل کند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنکه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف کنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز به هر طرف که نگاه می کنید می بینید که موقعیت هایی در انتظارتان هستند و دلتان نمی خواهد حتی یکی از آنها را از دست دهید و فکر می کنید که باید تک تک آنها را دنبال کنید. شاید بهتر باشد به جای این که خودتان را غرق در تلاشی نافرجام کنید تمام این موقعیت ها را یک جا یادداشت کرده و یکی دو ساعتی با خودتان خلوت کرده و در مورد این که کدام یک از آنها ارزش دنبال کردن را دارد و کدام ها غیر منطقی و یا بی اهمیت هستند تصمیم گیری کنید. البته فرصت ها تا ابد منتظر کسی نمی مانند و باید کمی دست بجنبانید. با دست روی دست گذاشتن شکست های ناخوشایند زندگی تان را پذیرا نشوید، همین امروز برای تغییر شرایطتان کاری بکنید. مبلغی به دستتان می رسد که توقع دریافتش به این زودی را ندارید. برای سفری برنامه ریزی کرده اید که بهم خواهد خورد. برای شخصی کار مهمی انجام خواهید داد.

دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. احساس می‌‌کنید اطرافیان همانند سابق هوای شما را ندارند، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز اطرافیان حساب تحویلتان می‌گیرند. لطف دوستان و آشنایان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

منتظر اتفاقات زیادی هستی که ممکن است هیچ کدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این کار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی کرده و براساس آن حرکت کنی. این راه مطمئن‌تر است.

خودت را برای شنیدن یک خبر مسرت‌بخش آماده کن. با یک دوست قدیمی که مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌کنی. باید از کسی دلجویی کنی تا روز خوبی داشته باشی.

با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی که از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را کنترل کنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو کمک کند.

باید به طور جدی فکر کنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط کاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد که وقت تو را آزاد کند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز به احتمال زیاد در مراسمی که مربوط به سنت های قدیمی اجتماعی مانند جشن ازدواج است شرکت خواهید کرد و دلتان می خواهد به بهترین شکل ممکن در این مراسم حاضر شوید. این که به سنت های پسندیده پایبند باشید خیلی هم خوب است اما نباید کاری کنید که تنها از روی تظاهر باشد و با خود واقعیتان فاصله داشته باشد. امروز به دقت بحث های جالبی که در رابطه با مسائل اقتصادی در اطرافتان اتفاق می افتند گوش کنید، زیرا می توانند ایده های جدیدی برای افزایش درآمد خودتان برای شما به همراه داشته باشند. از اضطرابتان کم کنید وگرنه در یک تصمیم گیری دچار خطا می شوید. به یاد داشته باشید وقتی قهرمانی بازنده می شود همیشه بهتر از قبل عمل می کند، شما حالا تجربه کسب کرده اید و این به بهبود مهارت هایتان منجر خواهد شد. خودتان را باور داشته باشید تا هر روز به جلو پیش بروید.

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ )

زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز کمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش کنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب کافی به یک اندازه نیازمندی. از کارها یا افرادی که تو را دچار استرس می‌کنند دوری کن.

موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتکارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است که برای آنهم خودت باید دست به کار شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما معمولا در کنترل خودتان و احساساتتان بسیار موفق هستید و امروز این ویژگی شما خیلی به کارتان خواهد آمد، زیرا خبرهای فوق العاده ای به گوشتان خواهند رسید که شاید اشک شوق را به چشم هرکس دیگری بیاورند. البته زیاد هم به خودتان فشار نیاورید، در چنین شرایطی طبیعی است که هر کسی کمی احساسات از خودش نشان بدهد. بالاخره تلاش و سخت کوشی شما دارد جواب می دهد و پیشرفت حرفه ای مورد نظرتان را دارید به دست می آورید. این روزها وقتتان را صرف کاری می کنید که تمام انرژی تان را گرفته، کمی از کار فاصله بگیرید و به آنچه که می کنید و فواید و مضراتش بیشتر فکر کنید. شخصی در کنارتان هست که برایتان نعمت است حواستان به او بیشتر باشد. برای آدم های دوست داشتنی اطرافتان بیشتر وقت بگذارید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما آشنایان مخالف این کار هستند. نظر اطرافیان را درباره این تصمیم‌ سرمایه‌گذاری جویا شوید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار