قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۸ آبان ۹۹ / اونس جهانی طلا همه را شگفت زده کرد

امروز قیمت اونس جهانی طلا 18.79 دلار و 71 سنت معامله شد که ریزش بسیار زیادی را نسبت به روز قبل ثبت کرد. نکته جالب اینجاست که تبعات این ریزش زیاد قیمت طلای 18 عیار 8 آبان 99 را خیلی تحت تأثیر نگذاشت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۸ آبان ۹۹ بازار طلا و جواهرات با شوک بزرگی نسبت به چند روز قبل همراه بود. کاهش شدید اونس جهانی طلا بیم ها را در بازار فلزات گرانبها افزایش داد. امروز قیمت اونس جهانی طلا ۱۸.۷۹ دلار و ۷۱ سنت معامله شد که ریزش بسیار زیادی را نسبت به روز قبل ثبت کرد. نکته جالب اینجاست که تبعات این ریزش زیاد قیمت طلای ۱۸ عیار ۸ آبان ۹۹ را خیلی تحت تأثیر نگذاشت و با کمی کاهش به ۱ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۱۲۶ تومان رسید. بازار فلزات البته در سایر بخشها مانند پلاتین نیز کاهشهایی را تجربه کرد که علت اصلی این مسئله عدم استقبال از بازار است و گویا همگی منتظرند تا از فردای بعد از انتخابات ایلات متحده خرید و فروش را از سر بگیرند. قیمت طلای ۱۸ عیار ۸ آبان ۹۹ اما خیلی تحت تأثیر ریزش طلای جهانی نبود و اگر بنا به مقایسه باشد باید گفت که در روزهای قبل شاهد کاهش بسیار بیشتری بودیم. قیمت سکه ۸ آبان ۹۹ اما با ریزش شدید نیم سکه همراه بود.

قیمت سکه ۸ آبان ۹۹ در شرایطی با نوسان همراه بود که کاهش شدید سکه طرح جدید در روز قبل امروز قیمت آن را بدون تغییر نگه داشت اما نیم سکه با ریزش قبل توجهی همراه بود و ربع سکه نیز که دیروز معاملات خوبی را رقم زده بود با کاهش قیمت روبرو شد.

امروز سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان بود. سکه طرح جدید ۱۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدو نیم سکه به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید و ربع سکه نیز ۵ میلیون قیمت گذاری شد سکه یک گرمی نیز به قیمت مورد علاقه اش یعنی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برگشت.

قیمت سکه 8 آبان 99 قیمت طلای 18 عیار 8 آبان 99

 

مقایسه قیمتها با ۷ آبان ۹۹ : 

 

اونس جهانی طلا : ۲۱ دلار کاهش

طلای ۱۸ عیار : ۹ هزار و ۶۹۶ تومان کاهش

سکه طرح قدیم : ۲۰۰ هزار تومان کاهش

سکه طرح جدید : بدون تغییر

نیم سکه : ۳۰۰ هزار تومان کاهش

ربع سکه : ۱۰۰ هزار تومان کاهش

سکه یک گرمی : ۵۰ هزار تومان کاهش

 

بیشتر بخوانید: 

 

قیمت دلار و یورو ۸ آبان ۹۹ / ابهام در بازار یورو / کمک صرافی ملی به پیچیدگی بازار

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ / ربع سکه میدان دار بازار بود

قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ / طلا گران شد

قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار