نشست معارفه نامزدهای انتخابات هیات رییسه اتاق ایران آغاز شد

به گزارش رصد روز، نشست معارفه نامزدهای انتخابات هیات رییسه اتاق ایران در حال برگزاری است. یک سال به من اعتماد کنید؛ نشد مرا بردارید احد عظیم زاده، کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی گفت: من ۴۰ سال است از دولت پول نگرفتم. من کاری نمیکنم که نتیجه...

به گزارش رصد روز، نشست معارفه نامزدهای انتخابات هیات رییسه اتاق ایران در حال برگزاری است.

یک سال به من اعتماد کنید؛ نشد مرا بردارید

احد عظیم زاده، کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی گفت: من ۴۰ سال است از دولت پول نگرفتم. من کاری نمیکنم که نتیجه ندهد. خواسته خود را عملی میکنم. تشکل‌ها را بازی ندادند. رییس اتاق باید از بدنه اتاق باشد. اتاق مستقل است و می‌تواند به مجلس لایحه دهد. جواب نکرفتن معنی ندارد. یک سال به من اعتماد کنید، نشد مرا بردارید. ۴۰سال است نتوانستند یک بانک بازرگانی بزنند. رییس اتاق باید کاری کند رونق کارخانجات انقدر زیاد شود که چهار در هزارها دوبل شود.

باید از تمام مسولیت های خود استعفا دهید!

حسین قلی، رییس اتحادیه سرب و روی می گوید: اتاق نهم مطالبه گر نبود؛ ما انتظار داریم اتاق جدید مطالبه گر باشد و در انتخابات دخالت نکند. هیات رییسه باید تمام وقت باشد؛ اقای بهرامی تجربه خوبی دارند و شایستگی ریاست اتاق را دارند. اما تیم ایشان باید مشخص شود. افرادی که خصولتی و اهل معامله با دولت هستند به درد نمی‌خورند ما در بخش معدن این مساله را داریم و در این بخش ضرر دیدیم. ما باید تشکل‌ها را فعال کنیم. سوال من این است که آیا ایشان حاضر است تمام وقت در اتاق باشند؟

ارض اقدس در پاسخ به این موضوع گفت: من از همه کارهایم استعفا کردم و الان خودم را آماده برای خدمت تمام وفت در اتاق کرده‌ام آن هم نه برای هیات رییسه که برای هیات نمایندگی. فکر میکنم چهار سال وقت داریم که از منافع شخصی بگذریم و به دنبال منافع ملی و کشوری باشیم. برای مبرا شدن از این اتهام میگویم از مسیولیت های اجرایی خود استعفا داده‌ام.

رییس اتاق باید از ظرفیت اعضا، کمیسیون‌ها و تشکل‌ها استفاده کند

محسن بهرامی ارض اقدس،کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی می گوید: رییس اتاق باید از ظرفیت اعضا، کمیسیون‌ها و تشکل‌ها استفاده کند و اینطور نباشد که جلسه‌ای تشکیل شود و بگوییم رییس نیست. من اعتقاد دارم در این دوره اتاق بازرگانی به اتکای ظرفیت اتاق‌های مشترک می‌تواند هابی در مناطق محور کشورهای هدف صادرات ایجاد کند که آنجا به رایزنان ما سرویس دهند که فعالان حوزه کشورها بتوانند به راحتی مسایل خود را حل کنند.

اگر در اتاق مسول شوم، از ظرفیت تشکل‌ها استفاده میکنم

محسن بهرامی ارض اقدس، نامزد بازرگانی اتاق بازرگانی گفت: من خود را مدیون استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی تشکل‌ها میدانم و باور دارم هرجا در مراکز تصمیم‌گیری بودم از ظرفیت تشکل‌ها استفاده کردم و اگر در اتاق مسیولیتی داشته باشم از ظرفیت تشکل‌ها استفاده خواهم کرد. تشکل‌های ما باید تشکل ملی باشد و تصمیمات اقتصادی نباید بدون مسیولیت بخش خصوصی انجام شود.من اصراری به ریاست اتاق ندارم و هر میزانی که موثر باشد برای بخش خصوصی در خدمتم. رییس سخنگوی اتاق است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط