ارزش سهام عدالت همچنان در مدار رشد

شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد و ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۶ تومان رسید به گزارش رصد روز، دوشنبه (۸ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۹ هزار و ۷۵ واحدی در...

شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد و ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۶ تومان رسید

به گزارش رصد روز، دوشنبه (۸ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۹ هزار و ۷۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۲۲۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۷ هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «تاپیکو» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خودرو» و «فولاد» سه نماد پر تراکنش بودند.شاخص کل هم وزن با اُفت هزار و ۹۰۸ واحدی روی پله ۵۳۴ هزار و ۴۶۴ واحدی قرار گرفت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹۰ هزار و ۵۲۳ تومان معادل ۰.۶ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۸۳ تومان رسیده است.
ارزش سهام عدالت همچنان در مدار رشد

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار