افت ۱۵۷۱ واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با هزار و ۵۷۱ واحد کاهش همراه شد. به گزارش رصد روز،  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با هزار و ۵۷۱ واحد کاهش معادل ۹ صدم درصد به یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۶۲۶ وا...

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با هزار و ۵۷۱ واحد کاهش همراه شد.

به گزارش رصد روز،  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با هزار و ۵۷۱ واحد کاهش معادل ۹ صدم درصد به یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۶۲۶ واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز با ۵۴۶ واحد کاهش معادل یک دهم درصد در محدوده ۵۳۹ هزار و ۱۰۴ واحد قرار گرفت.

نمادهای کگل، میدکو و پارسان از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد شیران، فولاد، رمپنا و کچاد با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، خودرو و سابیک هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد فولاد، اردستان، وآذر و خزامیا هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱ واحد کاهش به عدد ۲۲ هزار و ۷۰۷ واحد رسید.

نمادهای دی، ددانا، گدنا فرابورس وسپهر و بپونداز نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی و نماد فروژ از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۶۲ نماد مثبت برابر ۴۴۲ نماد منفی بود. ۶۵ صف خرید مقابل ۵۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۱۱۹ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهام را به ارزش ۵ هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۹۸ میلیارد دلار بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار