این افراد تا آخر این ماه سهامدار می‌شوند!

برای اطلاع از جزئیات واگذاری سهام به فرهنگیان در ادامه این خبر باما همراه باشید. به گزارش رصد روز، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان جزئیات واگذاری سهام به فرهنگیان را در قالب طرح ارزش مالکانه اعلام کرد و گفت: اقدامات لازم انجام شده و واگذاری...

برای اطلاع از جزئیات واگذاری سهام به فرهنگیان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

به گزارش رصد روز، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان جزئیات واگذاری سهام به فرهنگیان را در قالب طرح ارزش مالکانه اعلام کرد و گفت: اقدامات لازم انجام شده و واگذاری سهام در روز ولادت حضرت معصومه (س)، ۳۱ اردیبهشت ماه خواهد بود و اطلاع رسانی لازم به فرهنگیان درباره جزئیات سهام دریافتی انجام می‌شود.

حمیدرضا نجف پورکردی در نشستی خبری در این باره اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان در گذشته خودش دچار چالش‌ها و آسیب‌هایی بود که در دوره جدید، همه چالش‌ها احصاء و راهکارهایی برای آن درنظرگرفته شد. بزرگترین چالش صندوق، تحقق سود بود.

او افزود: سودآوری صندوق به دلایل مختلف کاهش یافته بود. در همین راستا برنامه ریزی‌هایی صورت گرفت و مقررشد گام‌هایی در راستای سودآوری، بهبود بانک سرمایه، اصلاح ساختاری نظام حکمرانی، برنامه ریزی نوین، اصلاح ساختار سبد سرمایه گذاری، اجرای طرح ارزش مالکانه – که مطالبه ۱۲ ساله فرهنگیان بود – و ارتقای بهره وری برداریم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه در حوزه سودآوری، کمیته‌های تخصصی تشکیل و مولفه‌های سودآوری مشخص شدند گفت: اکنون برنامه ریزی‌ها به ثمر نشسته و امسال ۱۰۰ درصد برنامه‌های ما در راستای سودآوری محقق خواهد شد. مهندسی مالی در حوزه پرتفوی سرمایه گذاری انجام و هولدینگ صنعتی و معدنی تاسیس شد. شرکت‌های تخصصی صنعتی چون فولاد و ماشین سازی ذیل این هولدینگ قرار می‌گیرند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار