خبرهای مهم تاثیرگذار روی بورس امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت

روز گذشته هم در معاملات بازار سهام نشانه های جدیدی از احتمال اصلاح رویت شد. به گزارش رصد روز، امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ ۱- توجه به ظن دستکاری ب...

روز گذشته هم در معاملات بازار سهام نشانه های جدیدی از احتمال اصلاح رویت شد.

به گزارش رصد روز، امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛

۱- توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی سصف‌ها حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۱) متوقف می‌گردد.
۲- به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی اخابر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ تعلیق می‌گردد.
۳- افزایش سرمایه ۴۳ درصدی وخاور از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۴- «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز به منظور دیدار و رایزنی با مقامات عمان، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
۵- به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شستان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ تعلیق می‌گردد.
۶- حد نصاب سهام در صندوق‌های فیکس از ۱۵ به ۱۰ کاهش یافت و ۳ ماه برای آن زمان نیاز است.
۷- شرکت البرز برنده مناقصه قرارداد بیمه‌های درمان، عمر و حوادث شرکت ملی نفت ایرن، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران شده است که در مجموع مبلغ قرارداد‌های مذکور برای دوره یکساله حدود ۱۴/۰۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.
۸- با نظر به افزایش بهای تمام شده تولید، افزایش نرخ فروش محصولات شرکت نماد کسرا به میزان متوسط ۲۰ درصد مورد تصویب هیئت مدیره قرار گرفت.
۹- در سال ۹۹ با رشد بازار سرمایه هزینه صدور مجوز به چند میلیارد تومان رسید بود، اما اکنون این هزینه به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.
۱۰- نخستین عرضه‌های خودرویی سال ۱۴۰۲ از راه رسید و ۴۷۵ دستگاه کامیون و کامیونت سه شنبه هفته آینده ۱۲ اردیبهشت در بورس کالا عرضه می‌شود

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار