پیش بینی بورس شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱

هادی یعقوبی، کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود در این هفته بورس نوسانی و رو به بالایی تجربه کنیم که با افزایش ارزش معاملات بتواند حرکت صعودی جدید را شروع کند. به گزارش رصد روز،پس از بازگشت با شکوهی که بازار سهام در دو روز متوالی ثبت...

هادی یعقوبی، کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود در این هفته بورس نوسانی و رو به بالایی تجربه کنیم که با افزایش ارزش معاملات بتواند حرکت صعودی جدید را شروع کند.

به گزارش رصد روز،پس از بازگشت با شکوهی که بازار سهام در دو روز متوالی ثبت کرد و بازار سرمایه مورد توجه سرمایه‌ گذاران قرار گرفت، روز قبل بازار سهام عقب‌نشینی کرد و مثبت فراگیر آن به پایان رسید.

این در حالی است که در هفته نخست اسفند رشد بورس برای آغاز ماه پایانی سال جالب توجه بود و خیلی از کارشناسان آن را به دلیل عرضه خودرو در بورس کالا می دانستند.

معامله گران حقیقی دوباره از بازار سرمایه خارج شدند و خروج پول‌های حقیقی از بازار سرمایه بار دیگر نگرانی‌ها را برای بازار ارز تشدید کرد.

هرچند آینده بازار سرمایه نسبت به سایر بازار‌ها بسیار خوب پیش بینی می‌شود، زیرا به نظر تحلیلگران از تورم بسیار عقب مانده است، ولی به نظر می‌رسد بازار احتمالا در حال تلاش برای تشکیل یک سفر بالاتر است.

رشد قوی بورس در پایان سال؟

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه عرضه ۳۰ هزار دستگاه خودروی تارا تا پایان اسفندماه، باعث خواهد شد که نقدینگی به سمت بورس کالا کشیده شود، گفت: شاخص کل بورس اگر در ناحیه یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رشد قوی داشته باشد محدوده‌های بالاتر دور از انتظار نخواهد بود، ولی اگر این اتفاق رخ ندهد احتمال افت تا محدوده یک میلیون و ۳۳۰ هزار واحد دور از ذهن نیست.

هادی یعقوبی ادامه داد: به‌نظر می‌رسد بازارساز قصد ندارد که شاخص کل سطح یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست بدهد.

حرکت صعودی جدید شاخص کل

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، انتظار می‌رود در این هفته بازار نوسانی و رو به بالایی تجربه کنیم که با افزایش ارزش معاملات بتواند حرکت صعودی جدید را شروع کند.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ارسلان خانجانی

پاسخ دادن

۰۵ اسفند ۱۴۰۱


وقتی طرف شاخص عدد ۱۳۳۰ هزار در این قبمت عنوان میکند معلوم ست که از بورس فقط همین نقاشی به اصطلاح تکنیکال را یاد گرفته. شاخص حتی ۱۶۰۰ دیگر نخواهد دید. لذا خواهشا نظرات کسانی را درج کنید که ازرباراز سرمایه و اقتصاد چیزی بلد باشند. با دلار ۵۳ هزار عنوان شاخص ۱۳۰۰ نشان از نا اگاهی فرد در بازار سرمایه دارد.

آخرین اخبار